Dag 01 – En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.





- Mitt namn är Josefin Susan Lillakas.

- Jag tycker att den bästa tiden på dygnet är den som jag ska sova.

- Jag vill flytta till Usa när jag blir stor.

- Jag vill bli en skådespelare eller sångare.

- Jag har ägt flera hamstrar.

- Jag har bra självförtroende.

- Jag hatar potatisgratäng.

- Jag har flera bästa kompisar.

- När jag var liten var jag en pojkflicka och var alltid med killar.

- När jag var liten spelade jag massa olicka spel till exempel, tibia, world of warcraft och andra krigar spel.

- Ibland kan jag vara extremt lat och ibland kan jag ha överenergi.

- Nu kommer jag inte på mer.

Postat av: Patricia♔

Vart i USA vill du flytta då?

2011-12-15 @ 19:48:05
URL: http://patriciac.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback