Smeet

Fortfarade sjuk så har egentligen inget vettigt att skriva.
Sittar iallfall och glor på Smeet där paow och hugo svara på frågor osv.
Förkylningen har blivit värre så det blir förmodligen ingen skola för mig imorgen heller. (typiskt att bli sjuk när det är så himlans fint väder ute:()
Får se om jag hittar på något då för min kväll kommer nog att bestå av att glo på någon film eller att kolla på Andra avenyn.
Aja nu ska jag återgå till att göra det jag är bäst på, att sitta och glo sönder datorn tills den sprängs.
Hejdooo :*

Update: inlägget skulle ha kommit upp igår men det blev något konstigt så får lägga in det nu istället. :)

Postat av: Arntkarolina

Nice site, cool background. toni.

2011-11-08 @ 10:31:12
URL: http://arntkarolina.blogyd.com

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback