Kryssningen

Nu har jag precis kommit hem efter 24 underbara timmar med Lina.
Vi satte oss på bussen runt 12 och var framme vid båten runt 6 tiden.
drog sedan direkt och bytte om och fortsatte mot middagen som serverades, sjukt gott med plock mat man fick tyå känslan av jul, haha.
Blev så att vi utforskate båten och sedan kom vi in till discot, dansade lite och snackade lite, har så jävla mycket träningsvärk för att vi dansade flera timmar, haha.
Och nu imorse så badade vi i poolen och badade bubbelbad. :)

Hade sjukt roligt och tycker att vi måste göra om det.
Bilder sedan igår dyker förmodligen upp imorgon eller senare i veckan.
Fick även med mig lite grejer hem bland annat, godis, brittney spears nyaste parfym, ny mascara och även lite andra små grejer.

Eftersom vi gick och la oss halv 3 och vaknade runt 8 så är jag ganska trött nu,
Så nu ska jag gå och lägga mig och kolla på OTH. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback