Extreme Cribs och Melodifestivalen

Just nu kollar jag på Extreme cribs, alltså det är helt sjukt hur dom kan bo sådär tex när dom bor ute i skogen i några bollar, byggt ett helt eget fort som har medeltiden som tema eller när dom har sprängt i ett berg bara för att sedan bygga ett hus där inne, haha jadå det finns människor för allt möjligt.
Som tex det hära huset det är ingen båt utan ett bara ett tema.
Och påtal om program så Kollade jag även på Melodifestivalen lite tidigare idag och jag tyckte verkligen att rätt låt vann iår. Har gillat hennes låt ända sedan jag hörde henne första gången. My Heart Is Refushing Me var även en av mina favorit i förra årets melodifestival.
Jag tyckte att årets Final var en av dem bästa, Dom flesta var faktiskt bra och var värda sin plats, det finns tydligen någon rättvisa ute i världen.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback