Fixat Emelies blogg!

Nu sitter Emelie här och jag har precis fixat hennes blogg kolla här! fixade bara lite snabbt och vi skulle fixa den lite mera någon annan gång.

Postat av: Carla - fotografi

Hej!

Jag vet själv hur jobbigt det är att få en massa spam om att man ska rösta på folk hit och dit, men jag har inte hittat någonstans att du är emot det så jag gör det även fast jag själv vet att det är jobbigt.

Jag skulle nämligen bli så HIMLA glader om du ville rösta på nummer 4 i en fototävling, med en bild från Costa Rica är bidraget och självklart får du en länkning i min blogg efter tävlingens slut :)

Om du är intresserad hålls även små tävlingar i min blogg då och då som du kan vara med i, mest fototävlingar men även andra tävlingar med priser som OnePiece, smink och smycken osv....

Här är länken till tävlingen

http://fotogeniquee.blogg.se/2012/march/de-lyckliga-finalisterna.html#comment



Det tar bara 5 sekunder och samtidigt gör mig otroligt glad, varenda liten röst.

Kram och hoppas du vill hjälpa mig!

2012-03-25 @ 13:11:12
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback