Modell för en dag

För någon vecka sedan så var jag Modell för en dag i norrköping, allt var riktigt bra, bilderna blev jätte fina och dom som jobbade där var jätte duktiga. Det började att jag blev sminkad av en Make-up artist och sedan fick jag vänta en liten stund innan det blev min tur att fotograferas. jag hade med mig 3 ombyten så att jag kunde varijera  lite på bilderna då dom ochså ändrar bakgrund och ljus flera gånger.
När vi hade fotograferat klart så skulle jag välja ut några bilder vilket var ett ganska svårt beslut. Bilderna var så fina så man ville ha alla men jag bestämde mig för att köpa 25 bilder och det gick på ungefär 2000:-
 
Jag rekomenderar starkt att testa på att vara en modell för en dag. Det är värt priset och det var en fantastisk upplevelse som jag gärna skulle göra igen!
Laddar upp mer bilder vid något annat tillfälle.

Postat av: Elisabeth - Fotoblogg

Det låter jätte kult!

2012-08-20 @ 09:40:20
URL: http://photogenicgirl.devote.se
Postat av: Olivia

Låter verkligen jättekul! Modell är ju bara toppen!

Vad gör du annars?

2012-08-20 @ 18:46:04
URL: http://olivias.bloggplatsen.se
Postat av: Jessi

Vart var det du var i Norrköping och blev fotograferad? :) Jättefin bild! :)

2012-09-13 @ 07:54:04

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback